Протягом січня – жовтня 2023 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 66 запитів на отримання публічної інформації.
Із 66 запитів на отримання публічної інформації:
- від фізичних осіб – 40 (61 відс.);
- від юридичних осіб – 19 (29 відс.);
- від об’єднань громадян – 3 (4 відс.);
- від медіа – 4 (6 відсотків).
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України від 13.01.2011 № 2939- VI «Про доступ до публічної інформації» 45 запитів на публічну інформацію задоволено або перенаправлено за належністю, 19 запитувачам було відмовлено та 2 запити знаходяться на виконанні.
Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- документів, які знаходяться у володінні ГУ ДПС у Полтавській області.
- діяльності підприємств та фізичних осіб - підприємців;
- відомостей про третіх осіб.
Відповіді на запити були направлені на вказані поштові та електронні адреси.
З метою поліпшення інформаційного обміну з платниками податків при ГУ ДПС діє електронна поштова скринька poltava.public@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками контролюючого органу.
Крім того, ГУ ДПС для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному вебпорталі відкритих даних», https://data.gov.ua/ та субсайті «Головне управління ДПС у Полтавській області». https://www.tax.gov.ua/.
Головне управління ДПС у Полтавській області