Протягом січня – жовтня 2023 року до Головного управління ДПС  у Полтавській  області (далі – ГУ ДПС) надійшло 66 запитів на отримання публічної інформації. 
           Із 66 запитів на отримання публічної інформації: 
    - від фізичних осіб – 40 (61 відс.);   
    - від юридичних осіб – 19 (29 відс.);   
    - від об’єднань громадян – 3 (4 відс.);   
    - від медіа – 4 (6 відсотків).   
  
    Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України від 13.01.2011  № 2939- VI «Про доступ до публічної інформації» 45 запитів на публічну інформацію задоволено або перенаправлено за належністю, 19 запитувачам було відмовлено та 2 запити знаходяться на виконанні. 
    Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо: 
    - документів, які знаходяться у володінні ГУ ДПС у Полтавській області.   
    - діяльності підприємств та фізичних осіб - підприємців;   
    - відомостей про третіх осіб.   
  
    Відповіді на запити були направлені на вказані поштові та електронні адреси. 
    З метою поліпшення інформаційного обміну з платниками податків при ГУ ДПС діє електронна поштова скринька poltava.public@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками контролюючого органу. 
    Крім того, ГУ ДПС для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному вебпорталі відкритих даних», https://data.gov.ua/ та субсайті «Головне управління ДПС у Полтавській  області». https://www.tax.gov.ua/. 
    Головне управління ДПС у Полтавській області