Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сучасні комунікативні засоби зв’язку з платниками – вектор розвитку податківців Полтавщини

опубліковано 15 березня 2023 о 11:52

Комунікаційна податкова платформа створена задля оперативного вирішення актуальних питань застосування податкового законодавства, спілкування з  громадськістю та бізнес-асоціаціями. Звертаємо увагу, що даний вид зворотного зв’язку розповсюджується на платників податків Полтавщини, а також Херсонської області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополь.

За період з 1 січня по 15 березня 2023 до регіональної комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Полтавській області надійшло 26 звернень, із яких 14 звернень від платників податків Полтавщини та 12 від платників Херсонщини. 

Найактуальніші питання стосувалися: спрощеної системи оподаткування (єдиного податку), зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиць платника ПДВ, реквізитів рахунків для сплати податків і зборів, ліцензій на зберігання палива, плати за землю. 

В січні поточного року більшість платників податків Полтавщини звертались із питанням щодо реквізитів для сплати податків.  У зв’язку з цим, для платників була розроблена покрокова відеоінструкція, яка ілюструє пошук актуальних реквізитів рахунків для сплати податків і зборів https://www.facebook.com/tax.poltava/videos/1512722939215374/.

 Від Ради Омбудсмена надійшло 2 звернення щодо таблиць платника ПДВ та реєстру ризикових підприємств.

В межах роботи комунікаційної податкової платформи, з метою роз’яснення актуальних питань податкового законодавства, було проведено 3 зустрічі з бізнес-спільнотою – асоціаціями сільгоспвиробників Полтавщини, під час яких обговорювались найпроблемніші питання щодо мінімального податкового зобов’язання, ліцензій на зберігання палива, зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також для оперативного вирішення питань, які виникають у платників податків, діють телефони  «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Полтавській області. Так, із початку року надійшло та опрацьовано фахівцями 2360 телефонних дзвінків. 

Платники Полтавського та Херсонського регіонів зверталися: щодо адміністрування податків (39,2%), блокування/розблокування податкових накладних/розрахунків коригування (9,1%), отримання РНОКПП (7,8%), користування сервісами ДПС (7,7%), застосування/незастосування штрафів, пені в умовах дії воєнного стану, найсвіжіших змін податкового законодавства (7,2%), щодо уточнення рахунків для сплати податків (5,9%).

Задля покращення зв’язку з платниками Полтавської та Херсонської областей додатково були впроваджені мобільні номери «гарячих ліній», 24/7 працює Messenger Facebook.

Згідно з результатами аналізу звернень на регіональну комунікаційну податкову платформу, враховуючи запитання платників податків Полтавщини на телефони «гарячих ліній», за ініціативою начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Андрія Якименка, протягом січня-березня було проведено 5 семінарів-зустрічей у різних територіальних громадах Полтавської області.

Для зручності платників розроблена та висвітлена покрокова інструкція щодо спілкування за допомогою комунікаційної податкової платформи, ознайомитись з нею можна за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/9213.html

Долучайтесь до участі у спілкуванні за допомогою регіональної  комунікаційної податкової платформи  poltava.ikc@tax.gov.ua . 

Завжди відкриті до спілкування та чекаємо на Ваші звернення.

Головне управління ДПС у Полтавській області