ДПІ у м. Полтаві продовжує інформувати громадськість щодо адміністративних послуг, які надаються в Центрі обслуговування платників за адресою: м. Полтава, вул. Європейська 155.
Суб’єкти господарювання можуть отримати витяг з реєстру платників податку на додану вартість, подавши запит до контролюючого органу за основним місцем обліку платника в один із таких способів:
безпосередньо до контролюючого органу особисто платником податку на додану вартість або представником платника;
поштою;
засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/).
Адміністративна послуга надається безоплатно у строк – 2 робочих дні.
Все більше суб’єктів господарювання обирають електронний сервіс ДПС, який дозволяє в режимі он-лайн замовити витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Для відправки Запиту про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість рекомендуємо:
- Зайти за допомогою кваліфікованого електронного підпису в «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/).
- У розділі «Введення звітності» обрати поточний рік, місяць і створити Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (F/J1301704).
- Заповнити Запит, зберегти, підписати за допомогою КЕП та відправити.
- Дочекатися на отримання Квитанції №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанції №2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа.
Додатково інформуємо, що за січень-листопад 2022 року податківцями ДПІ у м. Полтаві надано 318 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030