Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративна послуга тижня – видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про РНОКПП

опубліковано 06 грудня 2022 о 12:15

ДПІ у м. Полтаві продовжує інформувати громадськість щодо адміністративних послуг, які надаються в Центрі обслуговування платників за адресою: м. Полтава, вул. Європейська 155.

Найбільш затребуваною адміністративною послугою сьогодення є видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Громадяни України подають документи до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а ті, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання або не мають постійного місця проживання в Україні, – до будь-якого контролюючого органу.

Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, у разі необхідності реєстрації/внесення змін до Державного реєстру та/або отримання картки платника податків можуть надіслати поштою на адресу ДПС Облікову картку/Заяву про внесення змін та ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу. Підпис фізичної особи на Обліковій картці/Заяві про внесення змін та довіреність на реєстрацію/внесення змін до Державного реєстру та/або отримання картки платника податків повинні бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.

При цьому документи, видані компетентними органами іноземної держави та складені іноземною мовою, повинні бути засвідчені в установленому законодавством України порядку та перекладені українською мовою, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.

Іноземці та особи без громадянства подають документи до головних управлінь ДПС в областях та м. Києві, а іноземці та особи без громадянства, які мають посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання в Україні, можуть подати документи до контролюючого органу, що відповідає місцю проживання в Україні, зазначеному в посвідці.

Документи подаються особисто, надсилаються рекомендованим листом або засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет" (розділ "ЕК для громадян"), вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua.

При поданні документів засобами інформаційно-комунікаційної системи

"Електронний кабінет" заявник може обрати контролюючий орган, у якому буде видано картку платника податків. Якщо Облікова картка/Заява про внесення змін надсилається до контролюючого органу рекомендованим листом, підпис фізичної особи на ній повинен бути засвідчений у нотаріальному порядку. До зазначених Заяв фізична особа додає ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу.

Облікова картка/Заява про внесення змін може бути подана через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі (після пред’явлення повертається) та її копії.

Якщо довірена особа є іноземцем або особою без громадянства, до документа, що посвідчує її особу, вона додатково додає засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред’явлення повертається) та копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).

Облікові картки/Заяви про внесення змін за малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником). Облікові картки фізичних осіб, які визнані недієздатними або обмежено дієздатними, подаються особами, які призначені опікунами (піклувальниками), за наявності документа, що посвідчує особу, яка визнана недієздатною, та документа, який посвідчує особу опікуна (піклувальника), та рішення про встановлення опіки (піклування).

У разі виникнення необхідності у реєстрації в Державному реєстрі малолітніх осіб, які залишились без піклування батьків та стосовно яких не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування), документи на проведення реєстрації подаються представником органу опіки і піклування з документальним підтвердженням особи представника та його повноважень за наявності свідоцтва про народження.

Додатково інформуємо, що за січень-листопад 2022 року податківцями ДПІ у м. Полтаві надано 9 843 послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505,593030