Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Калейдоскоп роботи Лубенської ДПІ за тиждень

опубліковано 28 листопада 2022 о 11:28

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
В період з 21 по 25 листопада для отримання консультацій з питань податкового законодавства та адміністративних послуг до Центру обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області звернулось 483 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Поряд з обслуговуванням платників Лубенської територіальної громади Лубенська державна податкова інспекція обслуговує платників, які мешкають на всій території України.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 66 фізичних осіб, з них 33 громадянина з інших регіонів України. Видано 15 відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 3 громадянам з інших регіонів.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 2 платників єдиного податку, 2 реєстратори розрахункових операцій та 5 книг обліку розрахункових операцій. Надали 14 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 3 витяги платникам з міста Каховки. По 9 СГ опрацьовані заяви по єдиному податку на перереєстрацію та внесення змін.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників.
Так, за тиждень було опрацьовано 24 відомості, з них 3 по місту Каховка.
Поряд з наданням адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 10 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 юридичні особи та 7 фізичних осіб – підприємців та 1 громадянина.
Проводилась робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.
21 листопада начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися актуальні питання життєдіяльності громади.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області