В ДПІ у м. Полтаві триває робота з громадянами та суб’єктами господарювання з питань подання звітності в електронному вигляді. Податківцями надаються консультації щодо формування звітності, заповнення заяв та декларацій.
В ЦОП ДПІ у м. Полтаві облаштовані робочі місця з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах.
Відвідувачі ЦОП ДПІ у м. Полтаві мають змогу самостійно працювати на комп'ютерах з доступом до мережі Інтернет. Окрім того, спеціалісти ДПІ щоденно надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Постійно з початку звітного періоду – 01 жовтня 2022 року – в ЦОП ДПІ у м. Полтаві надається практична допомога фізичним особам-підприємцям та юридичним особам при відправці квартальної звітності в електронному вигляді.
Нагадуємо, що граничний термін подання квартальної звітності – 9 листопада 2022 року.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505