Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги, надані ДПІ у м. Полтаві за січень - жовтень 2022 року

опубліковано 03 листопада 2022 о 09:59

Основними завданнями ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області (далі – ДПІ) є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень – жовтень 2022 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 28766 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, ДПІ здійснює обслуговування платників податків Херсонського району ГУ ДПС у Херсонській області та інших районів  України.

За даний період податківцями опрацьовано 15772 звернення щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є питання з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. За січень – жовтень 2022 року дану послугу отримали 9015 фізичних осіб. Надано 1793 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За 10 місяців поточного року прийнято та опрацьовано 455249 документів податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 285183 документи, з яких 282019 – засобами Е-mail, 3164 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 170066 документів, де 164310 – засобами Еmail, 5756 – в паперовому вигляді.

За звітний період зареєстровано 4404 платника єдиного податку, надано 8706 витягів з реєстру платників єдиного податку та 287 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 83 довідки про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 1705 книг обліку розрахункових операцій, 275 розрахункових книг та 1112 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 163 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо запровадженого одноразового (спеціального) добровільного декларування громадянами своїх активів.

В залах ЦОП до послуг платників працюють 3 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів, роз’яснюють переваги подання податкової звітності в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Триває робота з інформування населення щодо запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування громадянами своїх активів.

Звертаємо увагу, що Законом України від 15.08.2022 р. №2516-IX кампанію одноразового (спеціального) добровільного декларування продовжено до 01 березня 2023 року!

Громадяни України, які мають активи, що не були оподатковані станом на 01.01.2021 належним чином, можуть добровільно пройти одноразове (спеціальне) декларування, сплатити одноразовий збір та легалізувати такі активи. Таке декларування доходів є правом, а не обовʼязком громадянина. Виключно за власним бажанням особа може задекларувати свої активи, які раніше не були оподатковані.

Більше про одноразове декларування громадяни мають можливість дізнатися, ознайомившись з матеріалами на офіційному сайті ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya.

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030