Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
В період з 24 по 28 жовтня для отримання консультацій з питань податкового законодавства та адміністративних послуг до Центру обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області звернулось 530 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Поряд з обслуговуванням платників Лубенської територіальної громади Лубенська державна податкова інспекція обслуговує платників, які мешкають на території України.
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 119 фізичних осіб, з них 48 громадян з інших регіонів України. Видано 23 відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з інших регіонів запитів не було .
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку, 4 реєстратори розрахункових операцій та 6 розрахункових книжок. Надали 19 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платнику з іншого регіону.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників.
Так, за тиждень було опрацьовано 36 відомостей, з них 6 по місту Каховка.
Поряд з наданням адміністративних послуг, в ЦОПі Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 60 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 юридичних осіб, 35 фізичних осіб – підприємців та 16 громадян.
Проводилась робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
25 жовтня начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць прийняв участь у засіданні комісії Лубенської міської ради зі встановлення розміру відсотків від нормативної грошової оцінки при укладенні договору оренди землі.
26 жовтня під головуванням міського голови Лубенської територіальної громади Олександра Грицаєнка за участі Олександра Коломійця відбулось засідання виконавчого комітету Лубенської міської ради, на якому були розглянуті 30 питань.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області