Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Робота в Електронному кабінеті з використанням хмарного підпису SmartId ПриватБанку

опубліковано 06 вересня 2022 о 14:32

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області нагадує, що отримання кваліфікованого електронного підпису дає можливість подавати звітність та спілкуватися з органами ДПС через сервіс Електронний кабінет платника.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Останнім часом все більше  платників обирають власний смартфон для генерації КЕП SmartId. Щоб отримати КЕП SmartId, достатньо мати статус клієнта ПриватБанку й зареєструватися в мобільному додатку Приват24.

Щоб зайти до приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) за допомогою SmartId, потрібно:

  1. Вибрати хмарне сховище.
  2. Вибрати із списку провайдера: Приватбанк-хмарний підпис SmartId.
  3. Отримати посилання.
  4. Зайти в мобільний додаток Приват24 та натиснути «Сканер».
  5. Відсканувати QR-код.
  6. Зазначити пароль від SmartId.

Якщо підпис SmartId використовується перший раз, система автоматично запропонує придумати пароль від SmartId. Звертаємо увагу, що пароль повинен містити вісім і більше символів англійського алфавіту, великі й малі літери та цифри.

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030