- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Який термін збереження облікових справ підприємців в податкових органах після припинення діяльності (ліквідації)?
Який термін збереження облікових справ підприємців в податкових органах після припинення діяльності (ліквідації)?
опубліковано 19 серпня 2022 о 08:59

Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 затверджено Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів (далі – Перелік).
Відповідно до ст. 291 розд. І Переліку облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.
Особові рахунки платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років (ст. 292 розд. І Переліку).
Слід зазначити, що обчислення строків зберігання документів проводиться з 01 січня року, який іде за роком завершення їх діловодством. Наприклад, обчислення строку зберігання справ, завершених діловодством у 2021 році, починається з 01 січня 2022 року.
#Хорольська ДПІ ГУ ДПС_у_Полтавській_області #