Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз діяльності Лубенської державної податкової інспекції

опубліковано 19 серпня 2022 о 11:17

Однією з основних функцій податкової інспекції є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

     За минулий тиждень Центр обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідало 655  платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

     Поряд з обслуговуванням платників міста Лубни та Лубенського району ДПІ обслуговують платників міста Каховки Херсонської області.     

     Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 102 фізичні особи, з них 20 громадянам з інших областей. Надано 8 довідок про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 3 громадянам з інших регіонів та 1 довідку про доходи від підприємницької діяльності. 

     Також, за минулий тиждень фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ  зареєстрували 5 платників єдиного податку, надали 9 витягів з реєстру платників  єдиного податку, з них 4 витяги ФОП міста Каховки та 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстрували 4 реєстратори розрахункових операцій та 1 книгу обліку розрахункових операцій.

     Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Так, за тиждень було опрацьовано 32 відомості, з них 15 по місту Каховка.

     Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за минулий тиждень було залучено 68 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 юридичних осіб, 53 фізичних осіб – підприємців та 6 громадян.

     Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

     До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

     Начальник Лубенської ДПІ приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.  Так, 8–го та 15 серпня відбулися виробничі наради під головуванням міського голови Олександра Грицаєнка, на яких розглядалися загальні питання діяльності територіальної громади та перспективи виконання доходної частини бюджету.  Сьогодні (15 серпня) відбулося позачергове засідання виконавчого комітету, на якому були розглянуті  питання виділення коштів з резервного фонду бюджету та внесення змін до показників бюджету Лубенської міської територіальної громади.