ДПІ у м. Полтаві акцентує увагу на найбільш зручному та комфортному для платників способі подання звітності засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису .
Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:
·економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності);
·звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
·уникнення витрачання часу у чергах при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
·гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
·оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
·інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом);
·підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
·конфіденційність інформації;
·оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
З інформацією щодо подання звітності в електронній формі ви маєте змогу ознайомитись на офіційному веб-порталі ДПС України в рубриці «Електронна звітність» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/).
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м.Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.
Ключ ЕЦП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується, за новим не треба йти до податкової. Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1".
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Додатково повідомляємо, що в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві (вул. Європейська,155) облаштовані робочі місця з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах. Кожен бажаючий має можливість скористатись даною послугою. Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів.
ДПІ у м. Полтаві акцентує увагу, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період воєнного стану.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505