Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу усіх платників податків на зручність, доступність та комфортність запроваджених ДПС України електронних сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС це наявність кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), у тому числі самостійно за допомогою Інтернет - банкінгу. Нагадуємо, що платники також можуть скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходяться у ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцькій ДПІ, попередньо здійснивши запис на прийом за номерами телефонів (0532) 59-41-05 та (0536) 74-20-26.
Одним із найбільш популярних електронних сервісів ДПС України, який з кожним днем набирає все більшої популярності серед платників податків, є Електронний кабінет.
Цей сервіс надає можливість платнику працювати в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.
Скориставшись такою послугою, як подання звітності через Електронний кабінет, платники податків отримують економію свого робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків. Крім того, звітність, надіслана до податкового органу в електронному вигляді, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання.
З більш детальною інформацією стосовно електронних сервісів ДПС України, у тому числі з актуальними формами податкової звітності, можна ознайомитися на офіційному веб – порталі ДПС України (tax.gov.ua).
Головне управління ДПС у Полтавській області