За січень-червень 2022 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області отримано та опрацьовано 41 інформаційна картка, що надійшла за допомогою сервісу «Пульс». Основними тематиками інформацій, з якими заявники зверталися на сервіс «Пульс», стосувалися недоліків в організації роботи органів ДПС – 12 шт. (29,3%), неналежної організації роботи ЦОП – 3 шт. (7,3%), проблем при реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 25 шт. (61,0%), недоліків в роботі системи електронного адміністрування ПДВ – 1 шт. (2,4%). Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в Головному управлінні ДПС у Полтавській області, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства. Жодних фактів тиску протягом 2022 року з боку працівників Головного управління ДПС у Полтавській області на заявників після їх звернення до сервісу «Пульс» не встановлено.
Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Надати інформацію можна, здійснивши наступне:
Крок 1 Наберіть номер телефону 0800-501-007
Крок 2 Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі) – оберіть напрямок «5»;
Крок 3 Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.
При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Крок 4 У неробочий час з 19.00 до 8.00, у п’ятницю з 18:00 (також у суботу та неділю) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.