Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги за січень - травень 2022 року (ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області)

опубліковано 02 червня 2022 о 08:53

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що за      січень – травень 2022 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 13653 платники податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги).

За даний період податківцями опрацьовано 7825 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 4152 фізичних осіб, 9 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 1118 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За січень-травень 2022 року зареєстровано 1590 платників єдиного податку, надано 3141 витяг з реєстру платників єдиного податку та 139 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 27 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 813 книг обліку розрахункових операцій, 137 розрахункових книг та 645 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 80 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

За 5 місяців поточного року прийнято та опрацьовано 310442 документа податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами телекомунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 184484 документа, з яких 181756 – засобами Еmail, 2728 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 125958 документів, де 121532 – засобами Еmail, 4426 – в паперовому вигляді.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залах ЦОП до послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505, 593030