Сьогодні обслуговування платників податків Полтавщини здійснюється 27 Центрами обслуговування платників (далі – ЦОП), які діють у кожній ДПІ та надають послуги бізнесу та громадянам у звичному режимі.
Окрім отримання консультативних та інформаційних послуг, відвідувачі ЦОП мають можливість подати податкову звітність, а в ЦОП ДПІ у м. Полтаві та ЦОП Кременчуцької ДПІ ще й отримати кваліфіковані електронні підписи.
Режим роботи ЦОПів: понеділок - четвер ЦОП працюють з 8.00 год. до 17.15 год., у п’ятницю з 8.00 год. до 16.00 год., обідня перерва з 12.00 год. до 13.00 год., вихідні дні – субота, неділя.
Інформація про порядок надання адміністративних послуг, режими доступу до приміщень представлена у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги» субсайту Головного управління ДПС у Полтавській області офіційного вебпорталу ДПС України.
Враховуючи ситуацію в країні, Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу усіх платників податків на зручність, доступність та комфортність запроваджених ДПС України електронних сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС це наявність кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Нагадуємо, що платники також можуть скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходяться у ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцькій ДПІ, попередньо здійснивши запис на прийом за номерами телефонів (0532) 59-41-05 та (0536) 74-20-26.