Протягом минулого року до Головного управління ДПС Полтавщини надійшло 415 звернень від громадян, з них: 413 заяв та 2 скарги. Як повідомив журналістам в.о. начальника ГУ ДПС в області Андрій Якименко: «Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи - 88 звернень, місцевих податків - звернення, інформування про ухилення від сплати податків - 70 звернень, загальнодержавних податків – 37 звернень, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 37 звернень та реєстрації і обліку платників податків - 66 звернень, консультації з податкового законодавства - 12 звернень, реструктуризації податкового боргу - 19 звернень, єдиного соціального внеску - 23 звернення. На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.»
Протягом 2021 року громадянами надіслано 2 скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС та її територіальних органів, які не підтвердилися, 11 звернень надійшли повторно, 4 неодноразово та 9 звернень – були колективними.
Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити що надходять звернення від: пенсіонерів – 11, робітників - 2, від безробітного - 2 звернення та 475 заявників соціальний стан не зазначили.
За категоріями авторів звернулись 5 інвалідів ІІ групи, 1 інвалід ІІІ групи 1 ветеран праці, 3 учасника бойових дій, 1 ветеран військової служби, 1 одинока мати та 477 заявників категорії яких не визначені.
За результатами розгляду 96 звернення вирішено позитивно, на 264 надано вичерпні роз’яснення, 15 повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 2 - відмовлено у задоволенні, 11 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 11 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (16) знаходиться на виконанні.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.
Головне управління ДПС у Полтавській області вкотре нагадує, що до 1 вересня 2022 року в Україні триває кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування - цивілізованого способу легалізації доходів. Більш детальна інформація за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya .
Телефони для консультацій з даного питання розміщені за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/kampaniya/zvorotniy-zvyazok/ .
Головне управління ДПС у Полтавській області