Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!
Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону:
0 800 501 007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку).
Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.
У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.
Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.
Шановні платники податків, на період карантину з 18:00 до 08:00 години (також у вихідні і святкові дні) Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових/акцизних накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.
У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДПС не матимуть змоги Вам зателефонувати.
Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:
І рівень IVR
Кнопка 1 – податок на додану вартість:
ІІ рівень IVR:
Кнопка 1 - щодо стану обробки податкових накладних та електронної звітності;
Кнопка 2 - інші питання з обраного напряму.
І рівень IVR
Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок.
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 - щодо стану обробки електронної звітності;
Кнопка 2 - інші питання з обраного напряму.
І рівень IVR
Кнопка 3 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки.
І рівень IVR
Кнопка 4 - інших інформаційно-довідкових послуг
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – акцизний податок; податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;
Кнопка 2 – податок на прибуток;
Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;
Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;
Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;
Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;
Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.
І рівень IVR
Кнопка 5 – сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади»
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
Кнопка 2 – залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;
Кнопка 3 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».
І рівень IVR
Кнопка 6 – залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.
Кнопка 0 – Довідкова інформація.
Крім того, Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що до 1 вересня 2022 року в Україні триває кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування - цивілізованого способу легалізації доходів. Більш детальна інформація за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya .
Телефони для консультацій з даного питання розміщені за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/kampaniya/zvorotniy-zvyazok/ .
Головне управління ДПС у Полтавській області