Головне управління ДПС
у Полтавській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Більше 300 звернень від громадян розглянули полтавські податківці з початку року

опубліковано 13 жовтня 2021 о 09:57

В Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомили, що з початку 2021 року до ГУ ДПС надійшло 303 звернення від громадян, з них: 301 заява та 2 скарги.

Як розповів журналістам в.о. начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Андрій Якименко, аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - вересня 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. А саме: громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи - 56 звернень, місцевих податків - 33 звернення, інформування про ухилення від сплати податків - 61 звернення, загальнодержавних податків - 29 звернень, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 27 звернень та реєстрація і облік платників податків - 44 звернення, консультації з податкового законодавства - 11 звернеь, реструктуризації податкового боргу - 12 звернень, єдиного соціального внеску - 17 звернень. На всі звернення відповіді надані своєчасно в терміни, передбачені чинним законодавством.

Протягом січня - вересня 2021 року громадянами надіслано дві  скарги, на дії, бездіяльність посадових осіб, які не підтвердилися. Громадянами було надіслано чотири повторних звернення, чотири  - неодноразових звернення  та п’ять  колективних звернень.

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що надходили звернення від пенсіонерів - 10, від робітників - 2, від безробітного - 1 звернення та 346 заявників соціальний стан не зазначили. За категоріями авторів: звернулись 5 - інвалідів ІІ групи, 1 -  інвалід ІІІ групи 1 -  ветеран праці, 2 -  учасника бойових дій, 1 ветеран військової  служби, 1 - одинока мати  та 348 заявників категорії яких не визначені.

        За результатами розгляду 51 звернення вирішено позитивно, на 204 надано вичерпні роз’яснення, 10 повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 1 - відмовлено у задоволенні, 6 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 7 - звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (24) знаходиться на виконанні.

      

Головне управління ДПС у Полтавській області