Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області протягом січня - вересня 2021 року

опубліковано 08 жовтня 2021 о 08:53

З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 303 звернення від громадян, з них: 301 заява (99,3 відс.) та 2 скарги (0,7 відс.)

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - вересня 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи 56 (18,5 відс.), місцевих податків 33 (11 відс.), інформування про ухилення від сплати податків 61 (20,13 відс.), загальнодержавних податків 29 (9,6 відс.), відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків 27 (8,9 відс.) та реєстрація і облік платників податків 44 (14,5 відс.), консультації з податкового законодавства 11 (3,6 відс.), реструктуризації податного боргу 12 ( 4 відс.), єдиного соціального внеску 17 (5,6 відс.) . На всі звернення відповіді надані своєчасно в терміни, передбачені чинним законодавством.

Протягом січня - вересня 2021 року громадянами надіслано 2 (0,6 відс.)  скарги, на дії, бездіяльність посадових осіб, які не підтвердилися.

 Громадянами було надіслано 4 (1,3 відс.) - повторні звернення, 4 (1,3 відс.)  - неодноразові звернення  та 5 (1, 6 відс)  -  колективних звернень.

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити що надходили звернення від пенсіонерів - 10 (2,7 відс.), від робітників - 2 (0,5 відс.), від безробітного - 1 звернення (0,3 відс.) та 346 (96,5 відс.) заявників соціальний стан не зазначили.

        За категоріями авторів звернулись 5 - інвалідів ІІ групи, 1 -  інвалід ІІІ групи 1 -  ветеран праці, 2 -  учасника бойових дій, 1 ветеран військової  служби, 1 - одинока мати  та 348 (97 відс.) заявників категорії яких не визначені.

        За результатами розгляду 51 звернення вирішено позитивно, на 204 надано вичерпні роз’яснення, 10 повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 1 - відмовлено у задоволенні, 6 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 7 - звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (24) знаходиться на виконанні.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.