Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян

опубліковано 10 жовтня 2020 о 15:25

З початку 2020 року до ГУ ДПС у Полтавській області надійшло 287 письмових звернень від громадян, що на 187 звернень більше, ніж за відповідний період 2019 року (100), з них: 287 заяв (100 %).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - вересня 2020 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (84, або 29,3%), місцевих податків (64, або 22,3%), інформування про ухилення від сплати податків (24, або 8,4%).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами не допускалися.

Протягом січня - вересня 2020 року громадянами надіслано 4 неодноразових звернення (1,4%) та колективних звернення (1%).

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 59 звернень надійшло від колишніх працівників (19,8%), 9 (3%) звернень від пенсіонерів, 3 (1%) – від робітників, 227 заявників соціальний стан не вказували (76,8 % загальної кількості звернень).

        За результатами розгляду 87 звернень вирішено позитивно, 3 - відмовлено, на 150 надано вичерпні роз’яснення, 2 повернуто авторові відповідно до ст.5 Закону України „Про звернення громадян”, 3 – були переслані за належністю (ст.7), 10 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (32) знаходиться на виконанні.

 

 

 

          З початку 2020 року здійснено 5 прийомів за зверненнями громадян, з них: 5 заяв (100%). 5 особистих прийоми громадян здійснено: 2 – в.о. заступника начальника Головного управління, 3 – іншими посадовими особами.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: контрольно-перевірочна робота, ухилення від оподаткування, нарахування земельного податку, сплата єдиного соціального внеску, податковий борг – по 1 (по 20%).

Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на субсайті територіальних органів ДПС у Полтавській області офіційного вебпорталу ДПС та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

        Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС області. Право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювання своїх законних інтересів та відновлення їх у  разі порушення, участі в управління державними і громадськими справами, впливу на поліпшення роботи органів державної влади.

 ГУ ДПС у Полтавській області