Податківці наголошують, що під час відвідування Центрів обслуговування платників Миргородської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ЦОП) громадяни та суб’єкти господарювання можуть отримати кваліфіковані консультації з актуальних питань оподаткування, подання звітності, користування електронними сервісами тощо.
Фахівці Миргородської ДПІ звертають особливу увагу відвідувачів, що використання електронних сервісів ДПС має низку переваг:
– економія робочого часу платників податків;
– відсутність необхідності придбавати паперові бланки звітних документів;
– можливість уникнути черг;
– автоматичне оновлення форм звітності;
– швидка обробка поданої інформації;
– підтвердження подання звітності у вигляді електронних квитанцій;
– постійне оновлення програмного забезпечення;
– зручне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Окрім цього, у ЦОП є можливість звірити дані щодо податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю, а також здійснити перевірку стану розрахунків із бюджетом для погашення податкового боргу у разі наявності.
Податківці закликають активно користуватися електронними сервісами ДПС, адже це зручно, сучасно та ефективно!
Миргородська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області