Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані Полтавською державною податковою інспекцією за січень - вересень 2025 року

опубліковано 13 жовтня 2025 о 15:40

Основними завданнями Полтавської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

Полтавська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень ГУ на території Полтавської міської ТГ, Щербанівської сільської ТГ, Коломацької сільської ТГ, Мачухівської сільської ТГ, Новоселівської сільської ТГ, Терешківської сільської ТГ, Диканьської селищної ТГ, Карлівської міської ТГ, Кобеляцької міської ТГ, Решетилівської міської ТГ, Зіньківської міської ТГ, Котелевської селищної ТГ,  Чутівської селищної ТГ, Білицької селищної ТГ, Машівської селищної ТГ, Опішнянської селищної ТГ, Скороходівської селищної ТГ, Великорублівської сільської ТГ, Драбинівської сільської ТГ, Ланнівської сільської ТГ, Мартинівської сільської ТГ, Михайлівської сільської ТГ, Нехворощанської сільської ТГ та Новосанжарської селищної ТГ у межах функцій, визначених статтею 19³ Податкового кодексу України.

З метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану Полтавська державна податкова інспекція здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку.

За січень – вересень 2025 року Центри обслуговування платників Полтавської державної податкової інспекції відвідало 102127 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За звітний період фахівцями опрацьовано 89228 звернень щодо надання адміністративних або інших сервісних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з питання видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС та  подання звітності. Так, за дев’ять місяців 2025 року видано 18976 карток платників податків. Надано 8325 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

За звітний період фахівцями Полтавської державної податкової інспекції зареєстровано 5415 платників єдиного податку, надано 8420 витягів з реєстру платників єдиного податку та 572 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 2410 книг обліку розрахункових операцій, 1386 розрахункових книг та 1824 реєстратори розрахункових операцій.

Опрацьовано 294 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Оброблено 21006 звернень щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування та 3617 звернень з питань отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів.

Окрім надання адміністративних послуг в центрах обслуговування платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. Також на постійній основі здійснюється роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так, станом на 01.10.2025 року до Полтавської ДПІ подано 286300 документів податкової звітності, з яких 285384 (99,68%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 148133 (99,73%) – юридичними особами та 137251 (99,63%) – фізичними особами.

У залах центрів обслуговування платники можуть скористатися комп’ютерами з доступом до мережі Інтернет. Всі, хто отримав електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Полтавської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua » та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП Полтавської ДПІ за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007 (напрямок 6), щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30 (м. Полтава)