Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління ДПС у Полтавській області на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.
У період з 18 по 22 серпня 2025 року до Лубенської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 1428 платників податків – фізичних осіб підприємців (далі ФОП), юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 190 фізичних осіб, в тому числі 15 громадян з інших регіонів. Видано 50 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, в тому числі 2 відомості платникам інших регіонів.
Протягом зазначеного тижня фахівці Центрів обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 34 реєстратори розрахункових операцій, з них 30 програмних, 5 книг обліку розрахункових операцій та 4 розрахункові книжки, скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій.
Видано 64 витяги з реєстру платників єдиного податку, з них 2 витяги платникам Каховського району. Надано 2 витяги з реєстру платників на додану вартість. По 2 громадянам опрацьовано заяви про підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування.
Працівниками Лубенської ДПІ на постійній основі опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 85відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками Лубенської ДПІ за тиждень було залучено 118 платників до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 19 юридичних осіб, 87 ФОПів та 12 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень звернулося 8 платників для погодження довідок -розрахунків.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям із інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
21 серпня в м. Лубни відбулась робоча зустріч начальника Головного управління ДПС у Полтавській області з представниками бізнесу Лубенщини на тему: “Податкові правила 2025: зміни, ризики та практичні поради від фахівців”. У робочій зустрічі взяли участь понад 80 платників податків Лубенщини.
У той же день фахівцями сектору реєстрації користувачів ГУ ДПС у Полтавській області, в приміщенні Лубенської ДПІ, надавались електронні довірчі послуги. Для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг звернувся 31 платник.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області