Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.
У період з 21 липня по 25 липня 2025 року до Лубенської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 1327 платників податків –підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 170 фізичних осіб, у тому числі 23 громадянина з інших регіонів. Видано 59 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, в тому числі 6 відомостей платникам інших регіонів
Протягом тижня фахівці Центрів обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 32 реєстратора розрахункових операцій, з них 26 програмних, 4 картки обліку розрахункових операцій та 21 розрахункову книжку. Скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій.
Видано 66 витягів з реєстру платників єдиного податку, з них 2 витяги платникам з Каховського району, 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Підтверджено статус податкового резидента України 1 фізичній особі.
Працівниками Лубенської ДПІ опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 92 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників відвідувачам на постійній основі надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. За тиждень було залучено 142 платника до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 14 юридичних осіб, 119 фізичних осіб- підприємців та 9 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень звернулося 17 платників для погодження довідок-розрахунків.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області