Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: аналіз надання адміністративних послуг за січень – червень 2025 року

опубліковано 11 липня 2025 о 12:04

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління ДПС у Полтавській області на території: Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.

За січень-червень 2025 року Центри обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Полтавській області (далі — ЦОП) відвідало 33510 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Фахівцями ЦОПу Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 19427 адміністративних послуг, з яких 1242 послуги платникам інших регіонів.

Найбільш запитуваними є послуги з питань видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника. Нею скористалися 4922 фізичні особи, в тому числі 305 громадян з інших регіонів. Крім того, видано 2646 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 215 довідок/відомостей громадянам інших регіонів.

Також за 6 місяців 2025 року фахівці ЦОП Лубенської ДПІ зареєстрували 707 платників єдиного податку та видали 3002 витяги з реєстру платників  єдиного податку, з них 127 витягів платникам іншого регіону. Разом з тим, опрацьовано 872 заяви  платників  єдиного податку на внесення змін, перереєстрацію та анулювання, з них 114 заяв з інших областей та 887 платникам єдиного податку було відмовлено від застосування спрощеної системи оподаткування, з них 329 платникам інших областей.

Зареєстровано 794 реєстратори розрахункових операцій, з них 563 програмних, 95 книг обліку розрахункових операцій та 365 розрахункових книжок. Скасовано 141 реєстратор розрахункових операцій.

Підтверджено статус податкового резидента України фізичним та юридичним особам - видано 39 довідок, з них 10 довідок платникам з міста Каховки. Крім цього, за звітний період сформовано та видано 54 витяги з реєстру платників податку на додану вартість та 16 витягів платникам з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

За цей час фахівці ЦОП видали 558 довідок про відсутність заборгованості платникам податків.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації й обліку платників. Зокрема, за січень-червень 2025 року було опрацьовано 2562 відомості.

У ЦОП Лубенської ДПІ платники та громадяни отримують широкий спектр безкоштовних послуг – консультативних, інформаційних та адміністративних. Найчастіше, звертаються з питаннями щодо порядку заповнення податкових декларацій та користування електронними сервісами ДПС, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в «Електронному кабінеті» у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку. Фахівцями за січень-червень було залучено 5424 платника до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 862 юридичних особи, 4121 фізичну особу – підприємця та 441 громадянина.

Одночасно повідомляємо, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.

На Лубенщині зареєстровано 11210 платників податків, в тому числі 3598 юридичних осіб та 7612 фізичних осіб-підприємців, якими за січень-червень 2025 року подано податкової звітності в кількості 50438, з них 99,42% в електронному вигляді (50145 документів звітності).

В залах центрів обслуговування платники можуть скористатися комп’ютерами з доступом до мережі інтернет. Всі, хто отримав електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Лубенська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області