Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: Аналіз надання адміністративних послуг за січень –травень 2025 року

опубліковано 12 червня 2025 о 15:19

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

Адміністративні послуги, що надаються податковою службою знаходяться на високому рівні та користуються постійним попитом у платників податків.

Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління ДПС у Полтавській області на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.

Так, за січень-травень 2025 року Центри обслуговування платників Лубенської ДПІ (далі – ЦОП) відвідало 28428 платників податків – фізичних осіб-підприємців  та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Фахівцями ЦОПу Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 15448 адміністративних послуг, з яких 1047 послуг платникам інших регіонів країни.

Найбільш популярна серед відвідувачів послуга – видача карток платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Нею скористалися 4079 фізичних осіб, в тому числі 253 громадянина з інших регіонів. Видано 2254 відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 186 довідок/відомостей громадянам інших регіонів.

Також, за 5 місяців 2025 року фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 537 платників єдиного податку та видали 2390 витягів з реєстру платників  єдиного податку, з них 107 витягів платникам іншого регіону. Опрацьовано 592 заяви  платників  єдиного податку на внесення змін, перереєстрацію та анулювання, з них 93 заяви платникам інших областей та 797 платникам єдиного податку було відмовлено від застосування спрощеної системи оподаткування, з них 290 платникам інших областей.

Завдяки практичній допомозі фахівців ЦОПу зареєстровано 675 реєстраторів розрахункових операцій, із них 470 програмних, 84 книги обліку розрахункових операцій та 309 розрахункових книжок. Скасовано 134 реєстратора розрахункових операцій.

Підтверджено статус податкового резидента України фізичним та юридичним особам видано 36 довідок, із них 8 довідок платникам з міста Каховки Херсонської області. Крім цього, за звітний період сформовано та видано 43 витяги з реєстру платників податку на додану вартість та 15 витягів платникам з Реєстру неприбуткових установ та організацій. Також видали 483 довідки про відсутність заборгованості платникам податків.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за січень-травень 2025 року було опрацьовано 2131 відомість.

На постійній основі питання забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням.

У ЦОПі Лубенської ДПІ платники та громадяни отримують широкий спектр безкоштовних послуг – консультаційних, інформаційних та адміністративних. Найчастіше, звертаються по питаннях щодо порядку заповнення податкових декларацій та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку. Працівниками ДПІ за січень-травень було залучено 4933 платників до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 812 юридичних осіб та 3774 фізичні особи – підприємців та 347 громадян.

Одночасно повідомляємо, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» –  простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– Дія.Підпис, Smart.ID від Приватбанку та інші.

На Лубенщині зареєстровано 11210 платників податків, у тому числі 3598 юридичних осіб та 7612 фізичних осіб-підприємців, якими за січень-травень 2025 року подано податкової звітності в кількості 44996, з них 99,36% в електронному вигляді, або 44706 документів звітності.

Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За січень-травень для  погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулося 218 платників.

До послуг платників  комп’ютерна техніка, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області