Днями в Кременчуцькій ДПІ проведено зустріч – тренінг з новоствореними фізичними особами-підприємцями на тему: «Електронний кабінет платника – базові корисні функції».
На зустріч начальник Кременчуцької ДПІ Ольга Савицька зазначила основні переваги Електронного кабінету платника та мобільного застосунку «Моя податкова», а саме зазначила, що сервісом можна скористатися цілодобово, за допомогою цих сервісу можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет.
Далі учасникам зустрічі на практиці продемонстровано базові функції електронного кабінету платників податків:
-як зайти в кабінет;
-як перевірити реєстраційні дані, групу податку, КВЕДи;
-алгоритм подання звітів, запитів, листів;
-як контролювати стан подання до ДПС документів та перевірити чи прийнято ваш звіт;
-де знайти реквізити на оплату та сплатити податок;
-перевірити стан зарахування платежів;
-як отримати витяг з реєстру платника єдиного податку;
Використання безкоштовного електронного сервісу Державної податкової служби України «Електронний кабінет платника податків» у діяльності ФОП є запорукою успіху бізнесу. Сервісом можна скористатися цілодобово. Функціонування ЕКП дозволяє вирішувати питання в органах ДПС дистанційно не відвідуючи ЦОП, що значно економить час.
Також, було наголошено, що Електронний кабінет платника та застосунок «Моя податкова» можуть використовувати не лише ФОП, а і громадяни.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області