Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання якісних адміністративних послуг.
Лубенська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області забезпечує реалізацію повноважень ГУ на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.
Так, за січень-березень 2025 року Центри обслуговування платників Лубенської ДПІ (далі – ЦОП) відвідало 17592 платника податків: фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, а також пересічних громадян.
Фахівцями ЦОП Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 8191 адміністративну послугу, з яких 548 послуг платникам інших регіонів України.
Найбільш популярна серед відвідувачів послуга – видача карток платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Нею скористалися 2846 фізичних осіб, в тому числі 155 громадян з інших регіонів. Видано 1175 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 73 довідки/відомості громадянам інших регіонів.
Також у першому кварталі 2025 року фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 296 платників єдиного податку та видали 859 витягів з реєстру платників єдиного податку, з них 50 витягів платникам іншого регіону. Опрацьовано 211 заяв платників єдиного податку на внесення змін, перереєстрацію та анулювання, з них 21 заяву платникам інших областей та 536 платникам єдиного податку було відмовлено від застосування спрощеної системи оподаткування, з них 188 платникам інших областей.
Зареєстровано 425 реєстраторів розрахункових операцій, з них 285 програмних, 49 книг обліку розрахункових операцій та 160 розрахункових книжок. Скасовано 80 реєстраторів розрахункових операцій та 36 перереєстровано.
Підтверджено статус податкового резидента України фізичним та юридичним особам – видано 28 довідок, з них 3 довідки платникам з міста Каховки Херсонської області. Крім цього, за звітний період сформовано та видано 31 витяг з реєстру платників податку на додану вартість та 11 витягів платникам з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Протягом звітного періоду фахівці ЦОП видали 287 довідок про відсутність заборгованості платникам податків.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за січень-березень 2025 року було опрацьовано 1264 відомості.
У ЦОП Лубенської ДПІ платники та громадяни отримують широкий спектр безкоштовних послуг – консультаційних, інформаційних та адміністративних. Найчастіше, звертаються по питаннях щодо порядку заповнення податкових декларацій та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку. Працівниками ДПІ за квартал було залучено 3474 платника до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 659 юридичних осіб та 2720 фізичних осіб – підприємців та 95 громадян.
Одночасно повідомляємо, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– Дія.Підпис, Smart.ID від Приватбанку та інші.
На Лубенщині зареєстровано 11177 платників податків, в тому числі 3586 юридичних осіб та 7591 фізичну особу-підприємців, якими за січень–березень 2025 року подано податкової звітності в кількості 30110, з них 99,34% в електронному вигляді, або 29912 документів звітності.
Також протягом зазначеного періоду фахівці Лубенської ДПІ видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За січень-березень 2025 року для погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулося 130 платників.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області