Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області, повідомляє, щоденно фахівці Центру обслуговування платників (— далі ЦОП) надають практичну допомогу громадянам, суб’єктам господарювання щодо роботи в приватній частині «Електронного кабінету» та інформують відвідувачів про переваги користування безкоштовними електронними сервісами Державної податкової служби.
Маючи лише електронний ключ, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою інтернет — банкінгу, можна дистанційно вирішувати чимало питань.
Фахівці ЦОП навчають фізичних осіб — підприємців працювати в меню «Введення звітності» «Електронного кабінету», а саме: створювати, редагувати, підписувати та надсилати податкову звітність до контролюючого органу. Меню «Перегляд звітності» надає платникам можливість перегляду раніше поданої звітності незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях.
Все більше платників податків високо оцінюють переваги подання звітності в електронному вигляді, а саме через: економію часу, вибір часу здачі звітності зручного для суб’єкта господарювання, постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх норм законодавства, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.
Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області