Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Хто такий особистий комплаєнс-менеджер

опубліковано 03 січня 2025 о 15:19

Кременчуцька ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що з метою імплементації норм Закону України від 18.06.2024 № 3813-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», Державною податковою службою України започаткований новий механізм підтримки бізнесу в умовах воєнного стану – проєкт «Територія високого рівня податкової довіри». Головна мета ініціативи – забезпечити якісну комунікацію із суб’єктами господарювання та стимулювати добровільне дотримання податкового законодавства.

Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний “податковий радник”, який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.

Комплаєнс-менеджер – це посадова особа податкової служби, яка має дати закріпленому сумлінному платнику податків відповіді на всі запитання щодо податкового законодавства.

Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання  податкових зобов’язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства. Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник.

Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини Електронного кабінету. Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.

Комплаєнс – менеджер протягом робочого дня:

- відповідатиме на запити щодо ризиків та можливих коригувань;

- сповіщуватиме про наближення строків декларування та сплати;

- консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності;

- здійснюватиме оцінку наслідків господарських операцій.

Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації. Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань:

- швидка усна консультація;

- листування електронною поштою;

- відеоконференція;

-листування в електронному кабінеті: важливо, що вся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.

 

Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області