Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

опубліковано 03 грудня 2024 о 15:44

Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління ДПС у Полтавській області на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.

У період з 25 по 29 листопада 2024 року до Лубенської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 1454 платника податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 161 фізична особа, з них 7 громадян з іншого регіону. Видано 114 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 5 громадянам інших областей.

Протягом тижня фахівці Центрів обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 31 платника єдиного податку, 13 платникам відмовлено від застосування спрощеної системи оподаткування, а також зареєстровано 27 реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі 23 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 5 книг обліку розрахункових операцій та 18 розрахункових книжок. Скасовано 4 реєстратора розрахункових операцій.

Видано  49 витягів з реєстру платників єдиного податку, з них 1 витяг платникам з інших міст. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 20 платникам та анульовано 4 платникам. Видано 1 витяг з Реєстру платників податку на додану вартість.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 93 відомості.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 38 платників до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 1 юридичну особу, 24 фізичні особи– підприємців та 13 громадян.

На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень звернулося 10 платників для погодження довідки-розрахунку.

У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.

Начальник Лубенської ДПІ 26 листопада 2024 року приймав участь у роботі Ради роботодавців Відокремленого структурного підрозділу «Лубенський фінансово-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету» на 2024 -2025 навчальні роки.

        

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області