За період з 04 листопада по 08 листопада 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 406 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та мешканців з інших територій України. Послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 39 фізичним особам, із них 3 громадян з інших регіонів країни. Видано 3 довідки/відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом минулого тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 3 платників єдиного податку. Було опрацьовано 3 заяви платника єдиного податку на реєстрацію.
Завдяки практичній допомозі 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 3 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Видано 9 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 16 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ відвідувачам на постійній основі надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 5 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 3 громадян.
У Центрі обслуговування платників відвідувачам надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає можливість платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг, з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (http://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів. ДПС розроблено мобільний за стосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області