Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: результати роботи за тиждень

опубліковано 13 листопада 2024 о 15:58

За період з 04 листопада по 08 листопада 2024 року до Пирятинської ДПІ  Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 406 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади та мешканців з інших територій України. Послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 39 фізичним особам, із них 3 громадян з інших регіонів країни. Видано 3 довідки/відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Також протягом минулого тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 3 платників єдиного податку. Було опрацьовано 3 заяви  платника  єдиного податку на реєстрацію.

Завдяки практичній допомозі 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 3 платникам проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Видано 9 витягів  з реєстру платників єдиного податку.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 16 відомостей.

Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.

 Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників  Пирятинської ДПІ відвідувачам на постійній основі  надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 5 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 3 громадян.

У Центрі обслуговування платників  відвідувачам надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.

До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає можливість платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг, з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (http://cabinet.tax.gov.ua) та інших сервісів. ДПС розроблено мобільний за стосунок «Моя податкова»,  який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і  iOS!  

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області