Нещодавно в Центрі обслуговування платників Лохвицької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області проведено черговий практикум щодо подання суб’єктами господарювання звітності в електронному вигляді.
Під час навчання старший державний інспектор ДПІ Валентина Глушко, зокрема, роз’яснила, що для формування та надсилання документів звітності в електронній формі платник може скористатися Електронним кабінетом (cabinet.tax.gov.ua). Меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платникам податків створити електронні документи звітності, перевірити, підписати та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів. Вкладка «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» надає доступ до квитанцій щодо приймання та обробки надісланого електронного документа контролюючим органом. Переглянути подану звітність, незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях, можна скориставшись меню «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету.
Валентина Глушко акцентувала, що подання звітності в електронному вигляді надає можливість скоротити час і витрати на подання звітності; мінімізувати помилки при заповненні декларації; при необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку; підвищити якість обслуговування платників податків та спростити процедуру подання податкової декларації.
Також посадовець надала роз’яснення як сформувати ліквідаційну звітність та провести звірку щодо розрахунків з бюджетом.
Електронні сервіси для сплати податків
https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/820642.html
Лохвицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області