За період з 07 жовтня по 11 жовтня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 417 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 42 фізичним особам, із них 7 громадянам з інших регіонів. Видано 20 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 1 платника єдиного податку, було опрацьовано 2 заяви платника єдиного податку на реєстрацію, 4 заяви на внесення змін, 1 платнику відмовлено в реєстрації платником єдиного податку. 2 платникам проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 2 платниками проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій та 1 програмний реєстратор розрахункових операцій. мВидано 9 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 20 відомостей.
На постійній основі проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 11 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 фізичних осіб-підприємців та 7 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг , з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» http://cabinet.tax.gov.ua та інших сервісів. ДПС розроблено мобільний за стосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області