Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 23 вересня по 27 вересня 2024 року до Пирятинської ДПІГоловного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 439 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 29 фізичним особам, із них 2 громадяни з інших регіонів. Видано 21 довідку/відомість про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку. Опрацьовано 7 заяв платника єдиного податку на реєстрацію, 7 заяв на внесення змін , 1 платникові було відмовлено в реєстрації платником єдиного податку.
В результаті практичної допомоги 2 платникам проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 6 платниками проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій. Скасовано 1 реєстратор розрахункових операцій .
Видано 8 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 витяг платника податку на додану вартість.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 17 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За тиждень для погодження довідки-розрахунку , щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в ЦОП Пирятинської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 9 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 7 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу в отриманні адміністративних послуг , з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» http://cabinet.tax.gov.ua. та інших сервісів. ДПС розроблено мобільний за стосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області