Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як можна подати заяву за ф.№1-РН через Е-кабінет?

опубліковано 09 жовтня 2024 о 14:39

Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що Реєстраційна заява за формою №1-РН з позначками «Реєстрація», «Зміни», «Виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій» може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією, зокрема, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Платник створює електронні документи, в тому числі Заяву, у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами (далі – Порядок №557).

Засобами електронного зв’язку в електронній формі Заява подається до контролюючих органів за ідентифікатором форми J1310502, зокрема з використанням режиму «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету http://cabinet.tax.gov.ua..

Перша квитанція надсилається платнику електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом,  в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.

У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у п. 7 розд. ІІ Порядку №557, повідомляється про результати такої перевірки.

За відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючим органом друга квитанція не надсилається.

Друга квитанція надсилається платнику податків за результатами розгляду Заяви та прийнятого контролюючим органом рішення про відмову   у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або виключення неприбуткової організації з Реєстру протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом Заяви.

Суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях. Строк зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.

Спілкуйтеся з податковою службою, до Ваших послуг – телефони «гарячих  ліній» та комунікаційна податкова платформа: https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial, https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/603531.html,

субсайт Головного управління ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПС https://poltava.tax.gov.ua/.

Підписуйтесь на офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/tax.poltava , а також на You Tube канал Головного управління ДПС у Полтавській області https://www.youtube.com/channel/UCJ-aNYbzifm8Ib0fnBx8xAA.

Полтавська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області