Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані Державною податковою інспекцією у м. Полтаві за січень - вересень 2024 року

опубліковано 07 жовтня 2024 о 16:05

Основними завданнями Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень – вересень 2024 року Центр обслуговування платників ДПІ у       м. Полтаві відвідало 34823 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, з метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану, ДПІ у м. Полтаві здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонського району Головного управління ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку.

За січень – вересень 2024 року фахівцями ДПІ у м. Полтаві опрацьовано 47701 звернення щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так,  за вісім місяців 2024 року видано 8237 карток платників податків. Надано 1896 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За звітний період фахівцями ДПІ у м. Полтаві зареєстровано 3208 платників єдиного податку, надано 5605 витягів з реєстру платників єдиного податку та 478 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 113 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстрована 1691 книга обліку розрахункових операцій, 639 розрахункових книг та 869 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 209 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Оброблено 16393 звернення щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування, 1789 звернень з питань отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів та надано 870 адміністративних послуг юридичним особам. 

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. В Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так, станом на 01.10.2024 року до ДПІ у м. Полтаві подано 136552 документи податкової звітності, з яких 135869 (99,5%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 75184 (99,58%) – юридичними особами та 60685 (99,4%) – фізичними особами.

В залах ЦОП до послуг платників працюють 4 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці ДПІ у м. Полтаві надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua » та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області нагадує, що відповідно до п.п. 166.1.1 п. 166.1 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 із змінами і доповненнями платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Для цього до 31 грудня включно необхідно подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Наголошуємо, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступний рік.

Перелік витрат, що можуть бути включені до податкової знижки визначено у п.166.3 ст.166 ПКУ.

У разі виникнення питань щодо отримання податкової знижки, можна звернутися до фахівців за номером телефону: (0532) 63-03-09, (0532) 63-25-55.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007 (напрямок 6), щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05