Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 23 по 27 вересня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 510 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 68 фізичних осіб, з них 7 громадян з інших регіонів. Видано 16 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 відомості громадянам інших областей.
Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 11 платників єдиного податку, відмовлено в реєстрації 3 платникам, зареєстровано 9 реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі 6 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 3 книги обліку розрахункових операцій та 1 розрахункову книжку. Скасовано 2 реєстратора розрахункових операцій.
Видано 23 витяги з реєстру платників єдиного податку, 1 з них платнику з міста Каховка, 6 витягів платникам з Реєстру платників податку на додану вартість. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 20 платниках.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 55 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетнимнапрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 34 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 юридичні особи та 30 фізичних осіб – підприємців.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень звернулося 3 платника для погодження довідки-розрахунку.
В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
Протягом тижня Олександр Коломієць прийняв участь у двох заходах, а саме, 23 вересня у виробничій нараді та 25 вересня у засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради під головуванням міського голови Олександра Грицаєнка, на яких було підбито підсумки минулого тижня та розглянуті питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області