Хорольська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що протягом січня-серпня 2024 року в Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) звернулося 12316 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.
За даний період податківцями опрацьовано 4025 звернень, щодо надання консультаційних та адміністративних послуг .
Станом на 01.09.2024 року в Хорольській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області обліковується 1712 платників, із них 580 юридичних осіб та 1132 фізичних осіб-підприємців. Крім того, обліковується 464 платників податків за неосновним місцем обліку. З них 280 юридичних осіб та 188 фізичних осіб-підприємців.
Найбільш запитуваними залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 1001 фізична особа. Надано 498 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також протягом січня-серпня 2024 року фахівцями Центру обслуговування платників Хорольської ДПІ зареєстровано 151 платників єдиного податку, здійснено перереєстрацію та внесено зміни по 105 платникам, опрацьовано відмов від застосування спрощеної системи оподаткування по 79 платниках, надано 249 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 56 книг обліку розрахункових операцій та 142 розрахункові книжки, 40 реєстраторів розрахункових операцій.
Підтверджено статус податкового резидента України 6 фізичним особам та видано 3 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, одну довідку про сплату податкових зобов’язань платником податку- резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань. Крім цього за звітний період сформовано та видано 15 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.
Протягом січня-серпня 2024 року прийнято та опрацьовано 8674 документів податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 4384 документів, з яких 4030 – засобами Еmail, 44 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 4290 документів, де 4227 – засобами Еmail, 63 – в паперовому вигляді.
Окрім надання адміністративних послуг в Центрі обслуговування платників податків платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
У Центрі обслуговування до послуг платників є комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Хорольської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та
« Моя податкова »- зручно та сучасно.
Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot
Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Facebook:
Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine
та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/
Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua
Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон (05362)3-33-01