Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 19 серпня по 23 серпня 2024 року до Пирятинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 495 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 41 фізичній особі, з них 9 громадянам з інших регіонів країни. Видано 18 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 2 громадянам з інших регіонів.
Також протягом зазначеного тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 11 платники єдиного податку. Опрацвали 8 заяв платника єдиного податку на реєстрацію, 3 заяви на внесення змін та 1 платнику було відмовлено в реєстрації платником єдиного податку. Видали 9 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 11 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За тиждень для погодження довідки-розрахунку щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників Пирятинської ДПІ відвідувачам на постійній основі надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями Пирятинської ДПІ за тиждень було залучено 8 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 6 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших податкових сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області