Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: з понеділка по п’ятницю

опубліковано 19 серпня 2024 о 14:10

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

В період з 12 по 16 серпня 2024 року до Лубенської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 670 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 59 фізичних осіб, з них 8 громадян з інших регіонів. Видано 24 відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 16 платників єдиного податку,  3 книги розрахункових квитанцій, 4 реєстратори розрахункових операцій, 3 програмних реєстратори розрахункових операцій, 1 книгу обліку розрахункових операцій. Видано  22 витяги з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платнику з міста Каховка. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 13 платниках та проведено анулювання по   3, скасовано 2 реєстратори розрахункових операцій та відмовлено одному платнику в реєстрації в якості платника єдиного  податку.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 34 відомості.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 29 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 юридичних особи, 20 фізичних осіб– підприємців та 6 громадян.

Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.

 Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області