Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Машівська ДПІ: аналіз надання адміністративних послуг за січень - липень 2024 року

опубліковано 08 серпня 2024 о 13:15

Машівська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області здійснює сервісне обслуговування платників: надання адміністративних, консультаційних, довідкових, інформаційних, електронних та інших послуг, пов’язаних з реалізацією прав та обов’язків платника відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган.

Станом на 01.08.2024 року  в Машівській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області обліковується 676 платників податків, із них 269 юридичних осіб та 407 фізичних осіб-підприємців. Крім того, обліковується 283 платника  податків за неосновним місцем обліку: 183 юридичних особи та 100 фізичних осіб-підприємців).

Для отримання послуг у Центрі обслуговування платників запроваджено дистанційний запис - електронну чергу. Відтепер платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкової, зателефонувавши до Контакт – центру ДПС за номером  телефону    0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту.

З метою отримання адміністративних послуг в період з 01 січня по 31 липня 2024 року до Машівської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області  звернулося 1447 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Машівської та Михайлівської територіальних громад та з інших територій України.

 За результатами таких звернень надано 1421 адміністративну послугу, у тому числі в електронному вигляді – 207, через Центр обслуговування платників податків – 1214.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, їх отримали 556 фізичних осіб, з них 33 громадяни з інших регіонів України. Видано 604 довідки/відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 36 – отримано  громадянами інших регіонів. 

Також, протягом  січня-липня фахівцями Центру обслуговування платників Машівської ДПІ зареєстровано 43 платника єдиного податку,  19 реєстраторів розрахункових операцій, 19 програмних реєстраторів розрахункових операцій та 22 розрахункові книжки, 32 книги обліку розрахункових операцій. Опрацьовано 26 заяв платників  єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, надано 68 витягів з реєстру платників  єдиного податку, восьми громадянам  підтверджено статус податкового резидента України.

Постійно проводиться масово-роз’яснювальна робота з платниками податків. З початку року фахівцями Машівської ДПІ надано 1570 консультацій, підготовлено 34 матеріали  з питань податкового законодавства та єдиного внеску для медіа,  проведено 1 засідання у форматі «круглого столу», 15 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».

До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Машівська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області