Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи Козельщинської ДПІ за сім місяців 2024 року

опубліковано 07 серпня 2024 о 13:36

Фахівцями Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області громадянам та представникам бізнесу на постійній основі надаються адміністративні, консультативні, інформаційні, довідкові та електронні  послуги.

З наданих сервісних послуг податківці виділяють найбільш запитувані серед громадян – це послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків та  видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру   фізичних осіб-платників податків.

За сім місяців 2024 року працівниками Козельщинської ДПІ надано 1588 адміністративних послуг, в тому числі Центром обслуговування платників – 1022 адміністративні послуги, в електронній формі – 426 послуг.

Платники податків звертались за отриманням таких адміністративних послуг:

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру   фізичних осіб-платників податків – 553;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 558; 

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 7; 

- реєстрація книги обліку розрахункових операцій – 38; 

- реєстрація розрахункових книжок –  118;

- надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість – 25;

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку –  122;

- реєстрація платників єдиного податку –  55.

Станом на 01.08.2024 року прийнято та опрацьовано 5614 документів податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 3923 документа; фізичними особами подано 1691 документ, з них 1689 – в електронному вигляді, 2 – в паперовій формі.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів під час воєнного стану, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

Щоденно фахівці Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та «Моя податкова».

В залі Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.
Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Крім того, звертаємо увагу громадян, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (05342) 3-15-61 або безпосередньо до Центру обслуговування платників: смт. Козельщина, вул. Монастирська,11а, понеділок - четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.; п'ятниця з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.; обідня перерва з 12.00 до 12.45, вихідні дні - субота та неділя.

Козельщинська ДПІ Головного управління  ДПС у Полтавській області