Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 29 липня по 02 серпня до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 489 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 41 фізичним особам, з них 4 громадяни з інших регіонів. Видано 5 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку. Опрацьовано 3 заяви платника єдиного податку на внесення змін та 2 платникам було відмовлено в реєстрації платником єдиного податку. В результаті практичної допомоги 8 платників провели реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 1 платник зареєстрував реєстратор розрахункових операцій та 3 розрахункових квитанції . Скасовано 1 реєстратор розрахункових операцій .
Видано 10 витягів з реєстру платників єдиного податку, з них 2 громадян з інших регіонів та 3 витяги з реєстру платників ПДВ.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 18 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в ЦОП Пирятинської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 4 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 2 громадян.
В центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області