У Центрі обслуговування платників Кременчуцької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області можна отримати консультаційну та практичну допомогу щодо роботи податкових сервісів.
Громадяни та представники бізнесу, які цікавляться перевагами електронних сервісів ДПС, можуть звернутися до Центру обслуговування платників і отримати необхідну інформацію щодо реєстрації та роботи в електронному кабінеті, налаштування мобільного застосунку «Моя податкова» чи застосування РРО/ПРРО.
Інформаційно-роз’яснювальні тренінги, тематичні зустрічі що відбуваються у Центрі обслуговування платників, сприяють поінформованості платників податків про особливості роботи в електронному кабінеті, обов’язок бізнесу працювати із застосуванням РРО/ПРРО та можливості нового електронного сервісу ДПС застосунок «Моя податкова».
Так, нещодавно відбувся тематичний тренінг з питань налаштування застосунку «Моя податкова». Учасникам тренінгу фахівці Кременчуцької ДПІ допомогли завантажити застосунок та наглядно продемонстрували можливість отримання повідомлень про нарахування майнових податків та сплатити податки.
Начальниця Кременчуцької ДПІ Жанна Кузнецова зазначає, що інформаційні рішення ДПС цікавлять платників податків, оскільки спрощують виконання податкових зобов’язань та отримання необхідних податкових даних. Окрім того, дистанційне спілкування з ДПС економить час.
Нагадаємо, що саме мобільний застосунок «Моя податкова» - це зручний інструмент отримання інформації про нарахування податків, власні реєстраційні дані, стан розрахунків із бюджетом тощо. Простий у застосуванні сервіс допоможе без візиту до податкової інспекції отримати інформацію з реєстрів, подати декларацію, сплатити податки до бюджету фізичним особам. Функціонал застосунку постійно вдосконалюються з врахуванням потреб платників податків.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області