Про електронні сервіси ДПС під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»
опубліковано 19 липня 2024 о 13:50
Днями начальницею Оржицької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області Раїсою Мазняк проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» стосовно електронних сервісів ДПС.
Платники отримали відповіді на питання щодо діючих електронних сервісів Державної податкової служби України:
- Електронний кабінет;
- загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс;
- сервіс «Пульс»;
- чат бот «InfoTAX»;
- послуги кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
- електронна звітність;
-"Моя податкова" та інші.
Також платникам наголосили, що в умовах воєнного стану пріоритетним напрямом роботи ДПС залишається розвиток онлайн сервісів для задоволення потреб платників податків.
На всі поставлені питання в ході «гарячої лінії» були надані відповіді.
Спілкуйтеся з податковою службою дистанційно за допомогою електронних сервісів!
Оржицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області