Цього тижня в Лохвицькій ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань надання адміністративних послуг. На запитання платників податків відповідала головний державний інспектор ДПІ Світлана Смаглюкова.
Під час «гарячої лінії» додзвонювачі цікавились як отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетом у приватній частині сервісу ДПС «Електронний кабінет». Відповідаючи на запитання посадовець роз’яснила, що платник податків має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС за формою F/J1300204 (далі – Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою F/J1400204. Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
Під час спілкування платники також запитували про порядок отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування. Світлана Смаглюковапоінформувала, що для отримання довідки платник податків (юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа) може подати заяву відповідної форми на отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України до контролюючого органу за основним місцем обліку, а у разі подання заяви на отримання довідки платниками податків – фізичними особами, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання – до будь-якого контролюючого органу.
Заяву за вибором платника податку може бути подано в електронній формі через меню ,,Листування з ДПС” приватної частини Електронного кабiнету. Довідка або обґрунтована відмова у її видачі видається за підписом керівника контролюючого органу протягом десяти календарних днів з дати отримання заяви. Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині Електронного кабінету.
Учасників «прямого» спілкування також цікавили питання щодо отримання довідки про доходи громадян, визначення типу об’єктів оподаткування, правил заповнення форми 20-ОПП, подання податкової звітності та порядку отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.
Лохвицька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області