Одним з пріоритетних напрямів роботи Горішньоплавнівської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області є надання якісних і своєчасних адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.
Так, за січень - червень поточного року послугами Центру обслуговування платників Горішньопланівської ДПІ скористалося 3010 платників, яким надано 2777 адміністративних послуг.
Серед них найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. З початку року видано 897 карток. Видано 687 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Станом на 1 липня 2024 року на обліку у Горішньопланівській ДПІ перебуває 3620 платників податків, з них 1018 юридичних осіб та 2602 фізичних особи. З початку 2024 року кількість новостворених суб’єктів становить 212 платників.
Фахівцями Горішньопланівської ДПІ протягом поточного року опрацьовано 506 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування фізичних осіб-підприємців. Також сформовано 507 витягів з Державного реєстру платників єдиного податку фізичних осіб-підприємців. Опрацьовано 14 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Крім того, зареєстровано 56 книг обліку розрахункових операцій та 60 розрахункових книжок та 15 реєстраторів розрахункових операцій.
У Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так, з початку року до Горішньопланівської ДПІ подано платниками 10331 податкових звіти, в тому числі в електронному вигляді 10308, що складає 99,78 відсотки.
Для зручності та комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється податковими органами незалежно від місця обліку платників податків, відповідно зросла кількість відвідувачів Центру обслуговування Горішньоплавнівської ДПІ для отримання адміністративних та інших сервісних послуг.
Для отримання послуг у Центрі обслуговування платників запроваджено дистанційний запис – електронну чергу. Відтепер платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкової, зателефонувавши до Контакт – центру ДПС за номером телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту.
Окрім адміністративних послуг в ДПІ надаються консультативні та інформаційні послуги щодо діючої системи оподаткування, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. Платникам на практиці демонструють, як саме проходить процес подання декларації, за допомогою яких програм формується, підписуються та відправляється податкова звітність. Триває інформаційно-роз’яснювальна робота щодо переваг користування електронними сервісами від ДПС, у тому числі ІКС «Електронний кабінет», мобільний застосунок «Моя податкова», програмне забезпечення ПРРО від ДПС. Особливу увагу звернуто на обов’язковість застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.
Також в Центрі обслуговування платники мають доступ до мережі Інтернет, що дає їм змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Крім цього, є можливість отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн за допомогою Електронного кабінету платника: http://cabinet.tax.gov.ua. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Горішньоплавнівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області