Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пирятинська ДПІ: якісні адміністративні та сервісні послуги для платників податків

опубліковано 04 липня 2024 о 15:03

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 24 червня по 28 червня 2024 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства  звернулося 490 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади  з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 31 фізичним особам, з них 3 громадянина з інших регіонів країни. Видано 12 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.     
Також протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської  ДПІ  зареєстрували 3 платників єдиного податку.  Опрацьовано 2 заяви  платника  єдиного податку на реєстрацію, 1 заяву на внесення змін, 1 платнику проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій , 1 платнику проведено  реєстрацію книги обліку розрахункових операцій, 1 платнику проведено скасування реєстратора розрахункових операцій.  
         Видано 16 витягів  з реєстру платників єдиного податку , 1 витяг платника податку на додану вартість.  
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 10 відомостей.

Постійно  проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції,   взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. За тиждень з метою отримання довідки підтвердження статусу податкового резидента України звернувся 1 платник, для погодження довідки-розрахунку звернувся 1 платник.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Пирятинської  ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платників  Пирятинської ДПІ відвідувачам  надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях.  Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 5 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 фізичних осіб-підприємців та 2 громадян.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій. 
До послуг платників  комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/) та інших сервісів.

Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області